Spela på storskärm!

Har tänkt börja spela Sso med hjälp av teven nu framöver. Jag har fått ett presentkort på 400 kr som jag kommer använda dem till det!

Jag kommer då köpa in ett tangentbort, ny datamus och hörlurar med microfon. Jag har funderat länge på att göra så här och nu ska det få bli verklighet, någon gång. Ska bara se till att komma in till stan och köpa in det jag behöver.
 
Måste även komma igång att spela igen, jag har tappat lusten att spela lite så spelet ligger och trycker nu mest och väntas på att få spelas på. Jag har äntligen skaffat på mig grymt mycket med jobb nu IRL så jag tar jobben före spelen nu. Så då jag kommer hem orkar jag inte sätta mig att spela utan jag vilar hellre upp mig med att titta på en film och sen bara lägga mig ner och sova.
 
För bara 1½ år sen kunde jag jobba på utan att vara så här trött men eftersom det nu tryter på att det inte finns jobb så slutar det med istället att det blir jobbigt att komma och jobba (missförstå mig inte, jag älskar mitt jobb) då man inte jobbar lika ofta som för. Då kunde man jobba 2 veckor utan några som helst problem. Nu blir jag trött efter 3-4 pass efter varandra. Därför så vill jag jobba nu så jag kommer tillbaka i samma rytmen! :)
 
Jobb före spel är det som gäller nu, men jag kommer försöka spela så fort allt blivit bättre igen. Förr eller senare kommer energin tillbaka och då blir det mer spelande också! :)
 

XoXo Emma Shortroad
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!