Ang Fisket!

Okej, igår kväll så gick så fick jag fånga den omtalande och rysliga Moorland Monstret.
 
Och det jag vart lite besviken på var hur mycket jag fick i rykte av Mr. K. Trout. För med tanke på Mr. Pike i Skördebygden så tycker jag den där K. Trout var förbannat snål med ryktet! 
Jag menar... 25 i rykte för att fiska upp ett fult monster som heller inte såg så jäkla vacker ut och som jag spenderade 10 MINUTER på att fånga upp (jag hade en massa psykbryt ett tag då fisken vägrade nappa xD) den där nedrans förbaskade fula monstret. 
 
och vad får man för de 10 minuterna man spenderat? Enbart bara 25 I RYKTE! 
När fisket är över kommer jag sparka ner honom i havet så kan han stanna där med sina förbaskade fiskar!
 
Moron! ;)
 
 
Ser ni??? Bara 25 i rykte -.-
Bra förändring det var på det då!
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!