Om jag kunde så skulle jag!

  • 2014-06-30 kl.11:42:24 i Novell
Ju mer jag skriver på min älskade novell ju mer så blir jag fäst vid den! 
Nu är det så här, efter att ha sett senaste avsnittet av Jorvik Vampyren - Häxornas Hemlighet desto mer önskar jag att jag kunde göra göra ett Yt klipp med efter min novell.
 
Men tyvärr så kommer det inte kunna ske eftersom mycket av vad jag skriver kommer liksom blir svårt att göra i en scen. Bara från det senaste nummret så kommer det bli tufft att skapa sådant. 
Sen så skulle det brytas emot Yt kanelens regler så jag skulle inte vilja skapa dramatik över det!
 
Men ni som vill får gärna göra en i sådana fall men jag kommer inte lägga min energi på det då min energi just nu går till mitt skrivande som är min passion.
Efter massa års uppehåll från skrivande och rollande (yep, jag har varit en rollspelare ;p) så känner jag att det är roligt att skriva igen.
 
Jag vet också att dom första 5-6 delarna av novelleb känns dötrista eftersom ingenting händer men jag visste inte då hur många som läste min novell så jag hade inte lika mycket energi eller passion till skrivandet då, men nu när jag vet att ni är ca 10 stycken, minst, som läser den så gör jag så gott jag kan för att göra novellen läsduglig och hålla er kvar på sidan!
 
Del 15 är på väg, har drömt och små sovit på Del 15 så jag hoppas den blir minst lika bra som alla andra delarna!
 
Tack för att ni läser min novell, lämna gärna kommetarer! Jag behöver pushing från er! 
 
XoXo Peace out Emma Shortroad!

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!