Min garderob!

Jag har länge tänkt visa hur min garderob ser ut nu efter att jag rensat och fått ordning på allt. Det tog tid ocg med ett fatal, svett och förbannelser, så vart det ett bra koncept, med lite tips från Nemos Video på hennes garderob!
 
Första fliken:
Deluxe plagg, T-shirts och Linnen!
 
Andra fliken:
Cardigan, tjock tröjor, västar och jackor!
 
Tredje fliken:
Byxor i olika stilar och modeller + kjolar och shorts!
 
Fjärde fliken:
Delux hattar, dressyrhattar, Cowboy hattar, kepsar, ridhjälmar och mössor!
 
Femte fliken:
Fingervantar och tumvantar!
 
Sjätte fliken:
Deluxe skor, Ridstövlar, tennisskor och ballerina skor!
 
Sjunde fliken:
Outfits!
 
Åttonde fliken:
Här samlar jag på allt möjligt, som ni kan se!
 
Också kommer vi till hur det ser ut hos hästarna! Dom med måste ha snyggt i garderoben!
 
Första fliken:
Deluxe sadlar, dressyr sadlar, hoppsadlar och western sadlar!
 
Andra fliken:
Deluxe träns, western träns och vanliga träns!
 
Tredje fliken:
Deluxe filtar, mindre filtar (som ni kan se ser olika ut) och större filtar!
 
Fjärde fliken:
Huvudbonader!
 
Femte fliken:
Svans dekorationer!
 
Sjätte fliken:
Sadelväskor!
 
Sjunde fliken:
Outfits för hästen!
 
Jag kommer inte visa bilder på hur det ser ut hos mina husdjur. Jag har bara 2 st och anser att dom är bortkastade pengar, då husdjuret inte gör annat än ser söt ut i en sadelväska.
Ni får en bild på Ulven istället! 
 

${CommentAuthorLinkIf}

2014-11-29 kl.15:24:01

kanske borde jag rensa jag men, allt mitt ligger i ett himla kaos! x-'D
Svar: Haha ;)
Emma Shortroad

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!