Opsi!

Alltså, det har vart en låg aktivittet här på bloggen, men jag har tagit en paus från spelandet en stund mest för att kunna göra lite annat!
 
Som i morgon på 1:a advent, jag ska stor städa, pyssla och klä en liten gran! Om ni vill kan jag visa bilder sen, annars får ni kolla på min instagram: Sh0rtr0ad 
 
Idag har jag mest tagit det lugnt, skrivit och rättat del 10 (som kommer upp den 23 december), påbörjad del 11 (som ni kommer kunna läsa på kvällen den 23 December) och nu bakar jag Glutenfria Jordnötsmuffins med chokladsås! 
Nomnomnom :D
 
Hehe en tjuvkick på mina muffins!
 

${CommentAuthorLinkIf}

2014-11-30 kl.09:13:01

Om jag ger dig min adress, kan du skicka hem dem till mig då? x-'D

${CommentAuthorLinkIf}

2014-11-30 kl.09:13:28

Hoppas du kommer få en bra första advent!

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!