Sneaky Time - Redo för Lektion - Awesome!

Hade en otroligt lärorikt ridlektion idag av våran alldeles egna Karin Sweetwright och den måste jag öva mer på!
 
Bilder från lektionen får ni se i morgon, den här Emma ska se på film och gosa med vovsiepoffsen Lissie :D
 
 
Mammas hund Lissie - Bilden är fotograferad av mig! 
 

${CommentAuthorLinkIf}

2014-09-30 kl.21:53:51

Vilken söt hund!!!!! <3 Vad är det för ras? Vill ha en hund. Min mamma skulle aldrig ha en hon är lite smått till rädd för nästan alla djur. På något otroligt sätt så är hon inte rädd för varken getingar, insekter som biter än i huvudet så man får ont i hela huvudet i typ 1 h och luktar rönnbär, ormar, stora håriga giftspindlar. Ni vet sånt som man borde va rädd för. Däremot ärhon lite rädd för hästar hundar katter och djur som man inte behöver va rädd för. Getter är också farliga ibland. På stället där jag är skötare så är det en get man ska mata. Vi trodde att man skulle gå in och lägga i dens hus och sen gå ut. Så vi gjorde detomen det slutade med att käglor sprang ut ur hagen (inte så smart) att mamma stog och höll i getens horn medan jag fick lägga in mat och tampas med små getter och en gång att pappa fick hälla ut maten och hoppa/klättra över staketet ut. ♥♥
Svar: Tack!Lissie är en Amerikansk Cockerspaniel, men eftersom hon saknar stamtavla så räknas hon som blandras, men vi säger iaf att hon är en cocker! :p
Emma Shortroad

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!