Nya Islandshästar!

Det är ju ingen nyhet nu längre då hela Instagram och facebook fylls med bilder på dessa tre nya färger! 
 
På den tyska sidan står det:
Hallo! :)
Ratet mal, was Anfang des neuen Jahres auf euch wartet... Ja, ganz richtig! Drei neue Farben der wunderschönen Islandpferde. :3
Habt ihr eine Lieblingsfarbe? Gar nicht so einfach, sich zu entscheiden, was? :)

Svensk översättning:
Hej! :)
Gissa vad inledningen av det nya året väntar på dig ... Ja, okej! Tre nya färger vackra islandshästar. :3
Har du en favoritfärg? Inte så lätt att avgöra vad? :)

Dom 3 nya fina fägerna, måste säga att den är isabellen med lykta är att dö för!

Men till när dom släpps: En del säger i morgon, andra den 6 Januari. Men eftersom den tyska texten säger att dom ska starta det nya året med nya hästar så måste datumet 6 Januari stämma? Eller har jag fel ändå?

Antar att vi bara får vänta och se! :)
Men den där isabell färgade kommer absolut komma hem till mig, finns inga tvivel om det!

En vacker bild Nemo publicerade på hennes Instagram courtneysilverhill_offical där bland annat isabellen och brun skäcken finns med på bild som också kommer finnas med i spelet.. jag undrar om inte teamet fick idéer från dessa bilder? 
Eller vad tror ni? :D
 


${CommentAuthorLinkIf}

2015-12-30 kl.11:05:30

Jag tror att teamet tar hästar från riktiga bilder och ploppar in i spelet xD Inte första gången som jag ser en bild på en häst som ser ut som en i SSO!

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!