Heelg!

Lyckan ler emot mig!
Det är helg och jag ska faktiskt både spela, umgås med drakarna och skriva!
 
Hehe, inte på mina vampyrer men jag ska börja skriva lite smått på min fjräde uppföljare, för skriver jag en massa nu kommer jag har flertal delar att dela ut senare när det är dags att publicera den!
Jag ska även avsluta min tävling på Instagram, jag tror jag har valt en vinnare och det namnet kommer få repersentera Häxan i Isendell, hihi! 
 
Här kommer en bild på mig och Cookie! <3
Fantastisk utsiktsbild och jag gillar den! Så sjukt snygg!
 
Åh en annan grej, jag ska senare idag lägga in ett inlägg om mina olika tävlings outfits, jag kan tro att det ska uppskattas och jag tänkte jag skulle göra det! 
Detta är mina favorit outfits som jag gillar att rida runt på!

${CommentAuthorLinkIf}

2015-03-01 kl.08:45:12

Vi är ju med på bilden, klart att den är snygg då hahaha x-'D
Svar: Haha ;)
Emma Shortroad

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!