Vad jag gör idag!

Jag antar att många av er badar eller ligger under den stekheta solen och solar idag, inte jag då!

Jag föredrar stanna inomhus istället för att vara utomhus nu när solen är så stark. 
I alla fall tänker jag spendera denna dagen att skriva ner Sofia Goldknight's Oneshot novell nu när jag har chansen. 
Efter att jag fått hennes lilla text att skriva efter kände jag att den skulle bli en utmaning, så igår precis när min rast slutade, kom jag på världens bästa idé och nu sitter jag här, med fönstret öppet på vid gavel och en fläkt som blåser mig i nacken, och ska jag skriva ner den. 

Jag hoppas du kommer gilla den Sofia, för jag kommer lägga ner mycket tid och tänk på den för din skull!
Med två fanatiska låtval från henne kommer detta bli bra!

Den kommer dyka upp idag på bloggen men när vet jag inte, men det märker ni väl! 

Nej dags att skriva! 

Well well, vad tror ni den kommer handla om? 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!