Inloggningsproblem?

Såg redan på instagram att många idag har haft problem att logga in på spelet idag, så jag kommer vänta en stund innan jag prövar igen.
När det väl är dags bör jag levla så jag blir klar med Emberflame någon gång, jag skulle hata om det kom en ny häst på onsdag innan han blev klar!

Inte nog med det måste jag levla upp min shire som jag inte alls gillar, men jag vill inte sälja henne heller för hon är för dyr för att sälja då jag bara får igen 2500 jorvik shillings av henne :(

Brightspirit

Men på annat håll, jag har redan skrivit prologen till min nya instagram novell och jag vågar inte läsa den för jag vet inte om den är bra eftersom jag skrev den halv 2 på natten, hahaha! xD
 
Bjuder på en fin bild på Månsten!
Jag gillat deras fulstegring, men det krävs en väldigt myket tålamod för att fotografera en precis bild vid rätt öonblick!
 
Och lite livlig musik:
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!