Sneaky Time - Ridlektion!

Som jag har längtat efter ridlektionerna!
Karin är verkligen en toppen lärare och jag lär mig massor av henne, även fast vi bara rider på pixelhästar i spelet så får vi tips och knep inför IRL ridning som vi kan pröva på våra hästar om vi så vill öva mer. 
 
Idag fick vi lära oss skillanden på Dressyr och Hoppsadel i spelet, väldigt lärorikt eftersom jag alltid frågar för jag kommer aldrig på vad som är vad, haha!
 
Hoppsadel:
 
Dressyrsadel:
 
Efter gick dom igenom skillnaden på beskydd och benlindor men det missade jag då mamma min kom och hälsade på så jag fick springa efter gänget sen på Ewervindfältet - där lektionen fortsatte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sneaky Kram <3 
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!