Sneaky Time - Teoriprov och Uppkörning!

Igår hade vi i Sneaky Dragons Teoriprov och uppkörning på schemat!
Under hela den här veckan har vi fått varit med om att ta Sneaky Dragons körkort på spelet och det har varit otroligt lärorikt, även fast jag ibland trodde jag glöde bort massa saker. 
Det har varit riktigt roligt och jag gillade varje sekund av det, lite så att jag önskade att det vore så här lätt att ta körkort IRL, haha! :D
I alla fall så var det teoriprivet igår, där vi skulle svara 1,2 eller 3 på 6 frågor om vad vi trodde var rätt svar!
Jag tror jag svarade rätt på 5/6 frågor för jag misstolkade en fråga, vilket var fler än jag som gjorde, Wops, hehe!
 
Vi var tvungen att igga varandra för att slippa fusk, så jag tyckte jag var duktig som var den enda som dök upp på eventet! Hehe ;)
 
Men vi ALLA klarade teoriprovet så där blev det massa hurra rop, woop woop och applåder! 
Efter det var det dags att bege sig ut på landsbygden och inom tättbebyggt området. Här var det viktigt att tänka på att blinka (vinka) och hålla oss på höger sida om vägen, Högerregeln gäller!
 
Men så klart hade jag en dum unge som sprang rakt ut i vägen och in i baken på mitt fordon!! En del föräldrar ska inte ha barn, dumma unge som springer ut mitt i vägen! *hyttar med näven*
Nu beger vi oss iväg ut mot landsbyggden! Yeey!

Okej här fick vi lära oss allt vi fick lära oss om i måndags så blinka (vinka) när vi ska svänga och sen är väldigt viktigt och hålla hastigheten på dom vägar som det gäller låg hastiget.
En del fartdårar stötte vi på, hur dom fått körkort var mig obegripligt! 

Vi vandrar över en bro där vi fck en fråga innan vi fortsatte vidare.
Ser ni? Jag var den enda på eventet! Woop woop, nej skoja bara! Haha!
 
Väl hemma på gården i paddocken där vi startade fick vi veta att ALLA hade klarat Sneaky Dragons körkort och det firades ännu en gång med applåder, glada tjut och stegringar (ja, bilen går på någon speciell olja som gör att den kan resa sig!) och avslutade allt med en vänlig och varm kram från alla deltagarna!
Sen var det hopp och lek <3

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!