Att vara anonym!

Den här senaste veckan har jag knappt varit inloggad på Emma Shortroad eftersom jag tagit hand om ett konto åt min kompis som är utomlands på Zakynthos med hennes familj och släkt.

Det enda jag ska göra åt henne är att bygga rykte i Moorland, Sydhoven och Månskärebyn, men det hon inte vet är att jag levlat hennes häst lite, eller lite och lite vet jag inte, den var på level 12, nästan level 13, när jag började och nu är den på level 15, en level i taget typ. 

Och jag har njutit av att vara inne på hennes konto för ingen vet att det är jag. Jag kunde stå mitt på Vingården vid stallet och bara stå där. Ingen ropade efter mig eller kom fram och skriker praktist taget att de älskar mig, nada.
Ta det inte på fel sätt, men det var otroligt skönt att kunna vara anonym.

För ibland kan det vara jobbigt när jag har spelare efter mig vart jag än går, vilket inte är något jag valt ska hända eller drömt om att det skulle ske. Ska jag vara ärlig tror jag en del spelare bara beundrar mig för att jag är en medlem i Sneaky Dragons (som jag för den delen alltid varit medlem i). Jag vet inte ens hur jag ska säga, än mindre uttrycka mig, när andra spelare kommer fram och skriker att de älskar mig... Alltså.. Älska är lite att ta i enligt min mening så att säga, haha ^-^'

Varför inte skaffa ett till extra konto om du vill så gärna vara anonym?
Jag har faktiskt försökt med det, men i och med att jag blir Star Rider på det kontot dyker det upp så måga uppdrag på samma gång att jag tappar intresset helt och pallar inte spela mer, då är jag glad att jag är färdig med alla rykten inne på Emma Shortroad så jag slipper tänka på att ta tag i det varje gång jag loggar in.  

Om du får ett konto av mig? Som är ganska hög i level?
Tack men nej tack, jag kommer nog hjälpa min kompis om jag behöver lite ensamtid för mig själv!

Hoppas ni inte ser ner allt för mycket på mig om detta inlägg. Jag gillar er alla och ni är alla så snälla med mig, men som ni vet, ibland kan det vara skönt med lite tid för mig själv ^-^
The sun has lost her way today
The cave stole her from light of day - Emily Clapper "The Cave"

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!