Sneaky Dragons - Mer Julmys!

Väldigt passande med en till lekdag när vi passerat Andra avent måste jag säga!

Nemo planerade en lekdag för oss igen som gick av i stapeln 19:30 vid Norra länken.
 
Vi var mer än detta men alla hade inte hunit dyka upp ännu.
Men vi fick veta att vi skulle leka hundleken (som för mig säger att det är som följa John), hundleken går ut på att en ska leda oss ut på äventyr och vi måste göra precis som den personen gör. Vi följde alltså efter en medlem med en röd, söt tomteluva. Men failar personer så som fastnar eller saknar av helt till halt, så ska den namnge en annan som ska leda oss vidare.
Målet var att vi skulle från Norra länken ta oss till Hillcrest, så vi alla skulle få en chans att få spela hundleken och leda oss dit på världens mest krokigaste vägarna någonsin, haha!

 
 
 
När vi nåde Hillcrest skulle vi leka Kurragömma Baklänges.
Det betyder att det är EN som gömmer sig medan alla andra letar, de som letar ska sen ställa sig med personen som gömt sig och stå där tillsammans tills alla har hittat gömmaren. 
Så himla lätta regler och så roligt!
 
Jag gömde mig först för jag är sämst på att leta, haha!
Hittade iaf ett bra gömställe, de tyckte jag iaf men stackars lilla Natalie hittade mig inte, hihi!
 
 
Andra gången var jag sist att hitta Malin, hittade henne inte alls så jag vet inte alls vart hon hade gömt sig och fick aldrig veta vart heller x-O
 
 
Tredje gången var jag sist ännu en gång men jag hittade gömmaren, till slut, haha! Jag säger ju att jag är sämst på att leta, :-'D
 
 
Och efter fick vi hopp och lek efter att vi stått inne i väggen och kramas.. en ny varaiant skulle jag tro.Det var kallt och hårt och inte alls så där mjukt som det brukar vara, haha!
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!