Sneaky Dragons - Sammankomst!

Jösses så jag kämpade på som tusan igår med att logga in och servern var ju riktigt full med så in kom jag inte, knappt. Efter ett spammande på 45 min kom jag ÄNTLIGEN in och kunde vara med på Sneaky's möte, haha!
 
Menar, vad händer om man inte kan komma in och mötet börjar? Sitta på ts så klart, de andra får läsa vad som sägs med andra ord! Om man får närvo då eller inte vet jag faktiskt inte ^-^' 
 
Vad som sägs i klubben stannar i klubben!
 
Sture tyckte vi skulle kramas i Barney's Silo istället för utanför klubbhuset! Lite damigt men vi gjorde det bästa utav det! ;) 
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!