Nytt från gallerian!

Jag vet inte om ni märkt det men jag och flera från Sneaky Dragons har faktiskt upptäckt, tidigt också, att teamet som jobbar med Onsdagsuppdateringen har stor förtjusning till blått.
Menar, det kanske går 2-3 veckor mellan varje uppdatering där färgen blått inte finns på kläderna och sen efter det, några uppdateringar senare, så har vi massvis med blåa kläder.

Lite variation vore toppen. 
Och ja jag vet att vi fått andra färger i spelet som inte alls är blått, som jag är väl medveten om. Men marioteten av alla nya kläder vi får i spelet har alltid en nyans av blått oavsett, rätta mig om jag har fel? 

Som denna veckan nu:
Nya kläder- i färgen blått, men det var mycket få kläder nu än vad det varit dom senaste tre veckorna, både snygga och några mindre snygga, men så är det, vi alla kan inte vara nöjda varje gång och klart det behövs variation på kläderna vi får.

Den här gången var det blåa skor och en brun solhatt som låg i fokus i gallerian den här veckan och det var tre plagg endast den här gången!
 
Skrikblåa sneakers!
 
En förskräcklig halm"fiske"hatt, haha!
 
Och blåa ballerinaskor.
Jag gillar ballerinaskor och det vet ni alla sen jag senaste förklarade det, men dessa var inte helt i min smak. 
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!