Helgen är kommen!

Med buller och bång, eller ja något sådant!
 
Jag antar att en del av er såg att det inte dök upp ett inlägg igårkväll från våran lekstund med drakarna. Annledningen är att jag inte var med utan beslutade att prata med min bästa kompis. Vi hör sällan av oss till varandra nu för tiden eftersom hon både pluggar till sjuksköterska, praktiserar och jobbar, så all min tid med henne gick till i förgår.
 
Jag har en del inlägg planerade som jag ska få in i bloggen under denna helgen eftersom till veckan, på Tisdag, åker jag och min mamma till Gäteborg. Det är dags för årets sista återbesök på sjukhuset där och jag hoppas allt kommer se bra ut, för med tanke på vad jag kan göra idag som jag inte kunde innan så hoppas jag att allt är som det ska!
Efter det blir det dags att kontakta chefer och hela kompanier på kommunen, haha nej då. Men en del ska kontaktas eftersom saker kommer att förändras inom arbetet!
 
Men nog om det!
Min sjukskrivning leder mot sitt slut och det känns förjävligt rent ut sagt, jag har verkligen njutit av att vara hemma från arbete och bara fokusera på mig själv utan att tänka på att passa tider m.m.
Men dock har jag efteråt fått passat andra tider men det var ju helt andra saker, så som Vårdcentralen och träningen på sjukhuset här hemma.
 
Bästa också är att jag fick så mycket tid och energi till att skriva på mina noveller och vet ni vad? Jag skriver inte bara på en utan typ 4-5 stycken nu och då, två från mobilen och resten från datorn. Jag vet jag är crazy men jag älskar att skriva och jag brinner ju för det. 
 
Men jag hoppas ni har en fortsatt trevlig lördag, jag ska spela och komma igång med alla inlägg på bloggen so ska in, jag ligger ju en vecka efter med mina åsikter om hästarna som kom förra veckan, hehe ^-^' 
 
Jag och Lucy, en av min bästa (hittills) redigerade bilder! ^-^ Bilden målades 11 januari 2016

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!