Kaosartad dubbeltrubbel!

Igår var det ju verkligen inget annat än kaos i spelet. Dubbla muspekare, spel som hackade så hemskt illa att det inte ens gick att se på skärmen utan att få anfall själv, spelet krympte på skärmen, vita och svarta skärmar och ja gudarna vet vad mer vi hade att råka ut för igår!

Tur det så stängdes spelet ner sig igår runt 19:20 någon gång för att ordna upp med något med spelet och spelet var bara nedstängd i 30 min kanske? Jag räknade inte minuterna utan pratade med tjejerna på Ts och hörde sen hur Nemo sa efter en stund: att det var en kort nedstägning också kunde vi spela igen.

Jag gjorde klart alla tipspromenaderna igår och klara alla på första försöket med hjälp av alla från klubben, iaf på en del frågor, en del var så roligt lätta att det gav mig goda skratt!

Ex: Vad måste du göra varje dag för att göra hästen glad?
1: Rykta och dansa med hästen.. Haha jag dog verkligen där :-'D Teamet vet hur de ska få oss att skratta och om jag hade fått välja, hade jag valt just det om den hade stäma lite, för så rolig var den!
 
En liten titt på en fråga från spåret i Moorland!

Iaf så ska jag in senare i spelet och försöka levla och kanske göra om mitt egna levlingshäng, som jag valt inte ska heta det utan jag ska komma på något annat istället att kalla det för!
Jag har fått så många frågor att jag inte ens tror jag kommer hinna ta alla idag så jag kommer faktiskt kanske få dela upp det på 2 stycken om inte annat!
Molly är bara på halva level 8 ca eftersom jag så klart igår testade ena fördelsedags racet! det kommer gå så mycket fortare att levla upp henne nu tack vare 1500xp extra varje dag! Woop woop och hurra för att födelsedags NPC:erna är tillbaka! :D
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!