Bloggproblem.

Jag har nämnt detta massvis med gånger men det är väl dags IGEN att säga som det är då.

Ett av de största problemen jag har med bloggen är kommentarsfältet. En del kan faktiskt kommentera en del andra inte och det är något som de flesta stör sig på, men det gör jag med. Problemet med kommentarerna uppstod när jag gjorde en egen helrenovering av bloggen själv med hjälp av en ny form av bloggdesign och det var där det krånglade med kommentarerna. Jag gjorde allt för att få det att fungera, till och med tog kontakt med personen som skapat designen för blogg.se men tror ni jag fick svar? Nej.

Istället står jag här med en blogg som har krånglat sen dess och enda sättet att få ordning på det är att starta om bloggen helt. Även fast jag vart inne på de banorna känner jag mig trött och helt utan energi att ens behöva starta om allt jag byggt upp. Tänk bara vad ett litet fel kan bli något så massivt att jag måste starta om bloggen. 

Jag har sökt reda på hjälp själv via google och youtube men också bland annat frågat om hjälp. Men sen fungerar jag så här som person: Jag känner mig ivägen när jag ber om hjälp med mina problem, typ att jag är skitjobbig som ens stör en annan person med mina problem!

Därför låter jag hellre bli. 
Jag har därför beslutat att låta bloggen vara som den är när jag vågar be om hjälp eller har mod nog att be om hjälp. Tills dess kan ni faktiskt, via era telefoner, gilla mina inlägg eller så skickar ni ett DM på min instagram eller skicka peppande meddelanden i spelet. Eftersom jag har appen hemma så kan jag svara på era meddelanden utan att behöva logga in!

Jag vet att du läser min blogg men du ska inte ta åt dig av vad jag skriver, dessa bilder är bara ett exempel!
 
Mina svar så fort det handlar om min blogg och kommentarfärltet kommer alltid låta så här! Stressa mig inte mer om detta problem som jag är medveten om den år tillbaka, det skulle uppskattas mycket!
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!