The Isle - Den svåra lösningen är alltid den enklaste!

Vart ska jag börja ens... alltså för 3 veckor sen fick jag problem med spelet helt enkelt och vad var problemet?
Jo jag kunde inte se några servar alls, alltså de var helt borta eller så dök det upp en testserver som ingen spelade på, dötrist jag vet!

Så jag kontakade en person på Instagram som bad en skriva om man hade problem med spelet. Från där så var först tipset att Gå in på Stream >Biblioteket >The Isle >Högerklicka och gå in på egenskaper >Lokala filer och sen klicka på Verifiera Integriteten hos spelfilerna.
Funkade inte det var det dags för en avinstallering och starta om spelet. Först funkade spelet igen, men det var precis som innan, jag hade istället 4 nya servar som också var testservar där ingen spelade. Jag fortsatte så här ett tag, avinstallerade och installerade det igen, startade om datorn för att se om Stream behövde uppdaderas och så har det fortsatt tills det sen inte gick att installera spelet mer.
Det dök upp att jag saknade filrättigeter? (vad det nu fan betyder?) efter detta gav jag helt upp om spelet. Testade att starta om datorn och uppdatera Stream igen utan resultat.
 
Dagen efter, idag, efter 3 veckors kämpande med spelet märkte jag av att internet blev segt. Så klart kollade jag upp det hos Telia och fick tipset att starta om Routern. 
Sagt och gjort!

Rourtern startades om och helt plötligt kunde jag installera hem The Isle igen och tro det eller ej, men spelet fungerar. Jag Abonerade hem Stoneclaw Highlands eftersom jag vart extremt sugen på att spela på den servern. Först kunde jag inte komma in på någon server som hade Stoneclaw Highlands, tills jag stängde ner spelet och tog upp det igen, först då kunde jag besöka den sidan och spela!
Alltså, min lycka att komma in och spela... jag grät nog låtsastårar och sjöng av glädje inombords ♥

Den mest otekniska människan som någonsin skådats och spelare ett så avancerat spel, lyckades till slut. Tog mig 3 veckor att hitta felet men jag löste det! Jag löste den absokut svåraste men ack så enkla lösningen själv med hjälp av Telia, woohoooo!!
Hey jag förtjänar credit för detta, jag är awesome, haha! x-'D 
 
Utahraptor är min favorit Dinosaurie
 
Sen blev vi en hel flock med Utahraptors, men en del stack för de behövde jaga. Jag låg kvar och solade på stenen och stirrade blint på alla andra Dinosaurier!
 
Ja... alltså detta.
Jag trodde först att den här Puertasaurus skulle stampa oss till döds, men det visade sig att hen bara var törstig, men ni kan ju tänka er min panik och sen bara: o__O Oh... okej, haha!
 
Kommer spela mer ikväll med Sally Lightbridge för jag har fått henne att spela spelet så nu ska vi banne spela! :D

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!