Oh damn...

Det gick jätte bra att jobba igår och det var skönt att komma tillbaka på jobbet.

Jag jobbar för en gång skull på ett schema nu och jag hjälper till med lite lättare arbetsuppgifter så som hjälpa till att duka, förbereda smörgåsar, saft servera lunchen och sen mata så klart. Efteråt så ska det dukas av och fika ska serveras till dom samt när de är färdiga och skingras från bordet (vilket de gör själva) så torkar jag borden. Strax efter det hjälper jag till i köket om det behövs, så som plocka i och ur disk.

Tråkiga är bara att behöva tacka nej till att ta hand om de äldre, iaf när det förekommer tyngre lyft för det är en del som sitter i rullstol som dessutom kräver liter mer hjälp. Arbetplatser som dessa har alltid hjälper, men oavsett om jag använder som rätt så blir det en påfrstning på den nyopereade höften så jag får vackert tacka nej, jag är bara där för att avlasta personalen med småplock som sagt, men för övrigt gick det jätte bra och jag var på strålade humör när jag kom hem.
Trött men glad, höll mig vaken tills det var dags att sova, haha :p
 
Antar ni märkte att jag inte spelade igår, jag var helt enkelt för trött för att spela och spenderade större delen av dagen med att vila istället och skriva på min Tmnt Fan fiction nummer 3, hehe! Och ska rätta Kapitel 3 från min första TMNT fan fiction jag skrivit och publicera upp den på Archive of Out Own där du kan läsa min TMNT fanfiction, men de är bara på engelska och inte på svenska.
Jag heter Sh0rtr0ad där ♥ 
 
Darkbeauty - Tula - 20 Juli 2014
Herrejösses vilken gammal bild på mig och Tula. Jag var riktigt platinablond här x-O

${CommentAuthorLinkIf}

2017-02-17 kl.13:00:13

Vad skönt att det gick bra på jobbet, hoppas det fortsätter så💗
/Ebba Highland
Svar: Det har det gjort :D
Emma Shortroad

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!