Saknad bloggheader!

Antar att det inte är bara jag som ser att min bloggheader är försvunnen?
Kollar du in min blogg via datorn så är det bara en vit fyrkant med en vit bakgrund där jag skrivit massa inlägg, men kollar du in på min blogg via telefonen så är allt som det ska.

Har ingen aning om vad som hänt om jag ska vara ärlig, haha ^-^' 
 
För er som är ny så ser min header ut så här:
 
Bilden är redigerad av finaste Monique Beestar och jag gillar den så mycket :D tråkigt att den inte syns bara just nu x-O

${CommentAuthorLinkIf}

2017-02-11 kl.15:19:55

Åhnej vad tråkigt!😕 Jag kollar nästan bara från min mobil så jag har inte märkt något alls😂 Men det är ju synd för de som kollar på en dator och inte får se din fina bild<3
/Ebba Highland

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!