Friday Woop Woop!

Räkningar undbetalda och maten inhandlad och nu då?
 
Spela så klart. Är hundvakt igen men hunden ska hem idag så det blev en kort sova-över-hos-matte dag men vi har redan varit på två fina promenader ute, bland annat fick Dooleys komma ut i dag (fem minuter, sen ville han hem) men nu känner jag att det är dags att kavla upp ärmarna och ta tag i att levla klart Silfurfaxi, en level till och målet är nåt, Horsepower! ♥_♥
 
Efter det har jag inga fler hästar att levla och det är ju skönt faktiskt, men jag misstänker att det kommer kanske komma en ny ras på onsdag nästa vecka eller så kommer det nya färger av de hästar som redan finns i spelet. Jag hoppas på fler färger från Morganhästarna, älskar ju den rasen så där vill jag absolut se fler färger :D
 
Ne dags att spela och se till att bli klar med Lurifaxen ;)
 
Ska passa på att fotografera nya bilder på Silfurfaxi med så jag inte hela tiden ger er massa gamla bilder jag redan har visat en eller två gånger på bloggen redan ^-^' 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!