När man är liten och ett lätt byte....

... är det asläskigt när man ser en Allosaurus och en Baryonyx långt borta men inte allt för långt borta för att jag inte skulle missa dom! 
 
Jag är en Herrerasaurus, en sorts raptor med färgen grönt så jag smällter in i gräset och blir helt osynlig för andra rovdjur att se mig. Ja jag kan bli dödad med antingen ett bett eller några stycken om jag blir attackerad av en och samma sort (som är ute efter mat och dödar desperat för det) vilket jag kan ta, men när jag progressar och har ett mål att sätta så vägrar jag dö och få starta om.
Det är en Allosaurus jag har ringat in!
 
Men jag lyckades på ett eller annat underligt sätt ta mig ner till Oasen genom att följa efter en växtätare, Shantungosaurus, för att få hjälp att komma ner till Oasen, det var väl där fick jag kämpa för min överlevland tills jag nådde 30 progression points och kunde Progressas till en Utahraptor. Men det var på håret innan de KOS:anarna och KFS:artarna skulle hitta mig men jag hann innan jag dog!
Efter att jag kom tillbaka till spelet som en Utahraptor så gömde jag mig i en buske och gjorde en Safe log out så jag skulle behålla min raptor, haha! :-'D

Nästa gång ska jag fotografera mer bilder för just nu hade jag alldeles för mycket Adrenalin i kroppen och behöver bearbeta detta, haha!

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!