The Isle - #Pangera Sandbox server!

Men när jag var på den servern spelade jag på den servern jag är van att spela på och var en Gigababy (Giganotosaurus) men oturligt nog dog för jag skyddade min vän. Jävligt trist.
Så jag försöker nu istället att överleva som Herra (Herrerasaurus) och jag saknar hittills bara 300 Progression points tills jag sen är en Giga.
Och varför just Giga? För jag gillar den helt enkelt, trpr inte jag behöver en större förklaring för det!

En bild jag fotograferade igår när jag spelade in videon, inte direkt spännande men nu kan du se min snygg färg!
 
Men som rubriken säger, Igår spelade jag ensam på en sandbox server och hoppade in som en Giga för att checka läget lite. Sandbox betyder att jag kan välja vilken Dinosaurie jag vill vara och skulle jag dö, slipper jag börja om från start och börja progressa för min överlevnad, jag kan hoppa in igen som den jag var innan om jag så vill. 
När jag loggade in så hamnade jag först käpp rätt åt helvete långt borta och fick Respawna (börja om och ploppa upp någon annanstans) och lyckades faktiskt dyka upp i närheten av Marsh och gick dit. När jag kom dit så upptäckte jag detta:
 
 
 
Så spelet har sen den 27 April uppdateras varje dag eller med några dagars mellanrum för att visa oss detta. När en dinosaurie dör, så dör den, sen ligger den där och vi kan äta hur mycket vi vill tills kroppen försvinner. Men efter en ändring med massa Sneak peeks bilder så dyker detta upp iställer. Ben och rester efter kroppen istället.
Visst ser det coolt ut? Äckligt men så coolt!

Inte nog med det så dyker även detta upp när jag står och beundrar benhögarna:
 
 
Det är en Camarasaurus eller en Cama som redan börjat kallas för, sen är väldigt söt men än är den inte helt färdig. Den kan inte äta och har inte alla ljud redo än, den är ju nyligen tillagd till spelet så det är förståeligt. Hade bra många stunder igår som jag skrattade åt dom när de dog och blev världens märkligaste Bläckfiskdino, haha! 
De har även lagt till en annan helt ny Dinosaurie, en till herbivore som är sååå söt, alltså riktigt adorable! ♥
 
Denna lilla söta Orodromeus är det som är helt ny!
Så söt!
 
Nej nu måste jag göra mig klar för jobbet, annars kommer jag komma försent!

Skriver mer senare, Hej dååååå 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!