Off to work!

Så sant som rubriken säger!

Efter att ha spenderat min tid hemma efter höftoperationen (9 Oktober 2015) är det dags att kavla upp ärmarna och bege sig till jobbet.
Jag ska återgå till samma jobb som innan bara att jag fått arbetsuppgifter som är mer anpassat efter mig. Vilket är: Inga tunga lyft, inte för mycket gå, sitta eller stå stilla för länge.
Jag kommer jobba 3 dagar i veckan 3 timmar, alltså mellan 11-13, kommer bli så awesome och jag ser så fram emot att få jobba och hälsa på alla kollegor och alla de äldre människorna.
Mycket lät ju ska ha ändras på 1 år och 4 månader oO

Läskigt?
Eh kanske en aning? Men det lär nog gå bra :D
Bonus på detta är att jag får promenera till och hem från jobbet och dessutom utan att få ont. Livet är underbart ♥
 
Darklord - Tom, 16 Maj 2016

${CommentAuthorLinkIf}

2017-02-14 kl.20:00:04

Åhh vad roligt att få komma tillbaka igen! Hoppas det går bra för dig med jobbet❤️
/Ebba Highland

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!