Cherryberry!

Nya hästar kom igår, men inte helt nya raser utan tre helt ny färger på de modellerna vi redan har och en av dom nya hästarna som kom med var en helt ny morganhäst!

Och så många av er vet så älskar jag ju den rasen. Min stora lycka så kom det en ny med en helt ny färg... eller nej, det var snarare en uppdstering på färgen från den gamla starthäst modellen men teoretisk sätt är den ny, haha!

Jag var redan inloggad vid Firgrove när jag loggade in från gårdagens event (detta var igår, inte idag alltså) och jag skyndade mig direkt till det nya inreda försäljningsstallet inne i Firgrove byn och började slumpa direkt på namn. Jag har insett det är roligare för förr eller senare dyker det upp ett namn som känns passande för just den hästen. 
Ett av de namnet, först namnet, som dök upp var Cherry. Färgen är vissligen Chestnut, men det finns inte att välja så närmast vart det Cherry och där efter letade jag på andra namnsvalen tills jag hittade berry.

Och så flyttade Körsbärsbäret hem till mig, hehe! Hennes namn blev Cherryberry, som översatt på svenska faktiskt blir: Körsbärsbäret ♥ 
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!