Att det ska strula så fort jag ska hem!

Vart lite konstigt så där på slutet av min tågresa hem från Dalarna!
 
Jag hade sen flera dagar innan vetat att jag måste ta bussen hem från Sundsvall City och hem till min lilla by. Men jag behövde få tag i min ena brorsa (som tyvärr har en trasig mobil och är svårt att få tag på!) genom mina andra 2 syskon och det har gått dåligt. Jag höll på i 3 dagar med att försöka få tag på honom så till slut fick jag ringa morsan och prata med henne.
 
Dock vart det lite livat och bråk i mellan oss ang mina hemnycklar (som jag alltid lämnar till dom när jag åker bort) som visade sig vara hemma i DERAS sommarstuga, där dom var nu, och inte fanns hemma i min lägenhet. Vart så klart irriterad och fick höra att det var mitt fel så jag bad dom fixa detta eller så fick dom komma och hämta mig, hihi! ;)
 
Löste sig kanon, min brorsa gömde deras husnyckel så jag kunde komma in i deras lägenhet och sova i deras dubbelsäng! Ha, har sovit så bra som jag bara kunnat ;)
 
Om inte annatså fick jag träffa mina 4 älsklingar 3
 
Ragdollen Dooleys och bondkatterna Lukas (den stora med ränder) och lilla Iris <3
 
Och min snygging Akrelei eller ett enklare sätta att ropa efter henne: Aca! :D <3
Aca bor inte hos mig längre eftersom hon inte trivdes i min lägenhet, hon är mina föräldrars katt just nu. Men hon trivs bäst hos dom och kommer få stanna många år med dom!
Aca är 7 år gammal <3

${CommentAuthorLinkIf}

2014-09-01 kl.19:27:56

Awww! ❤❤❤❤❤

Så sööööööööta!
Svar: Tack :D
Emma Shortroad

${CommentAuthorLinkIf}

2014-09-03 kl.21:54:52

Vad söta!!! <3<3
Svar: Tack :D
Emma Shortroad

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!