Sneaky Time - The Hunger games!

Okej det hete något annat egentligen men jag kom inte på det, så nämsta förklaring jag kan ge er är The Hunger Games. 
Skir roligt och jag hoppas jag hinner vara med fler gånger, men eftersom jag äntligen fått jobb så satsar jag hellre på att få ihop en bra lön än spela hela natten lång. Jag kommer hinna leka ordentligt med er sen kära fina drakar <3
 
 
 
 
Just becuase I can! Lekte faktiskt spöke i klubb chatten fast man inte fick det, hihi ;)
 
 
 
 
 
Allas våra egen Nemo vart vinnaren under första rundan <3 Grattis igen sötnos!
 
 
Jag fick vara med på ett sista avslut med en stor gul kram innan jag sen fick logga ut. Mer jobb i morgon innan jag får vila och ta det lugnt <3
 
Älskar er alla jätte mycket och känner mig som världens lyckligaste som har så underbara vänner <3 :-*

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!