Förväntningar in på år 2017!

Jag vet inte vad jag har att förvänta mig faktiskt, jag vet att jag ska återgå tillbaka till ett nytt jobb eftersom jag inte kan gå tillbaka att jobba med äldre som jag jobbat med dom senaste 5 åren.
Vad ska jag jobba med?
Seriöst vet jag inte eftersom jag väntar på att bli kallad till ett möte på komnunen där vi ska prata om valmöjligheter om vad jag kan jobba med så här efter min operation och hittills så kan jag bara jobba på inom kontor.

Jag behöver ett arbete där jag har variation på gå, sitta och stå + där det inte förkeommer extremt mycket vikt att bära, och vad för jobb inom kommunen har det att erbjuda mig? Kontor är vad jag kan komma på som är mer passande och det är väl det jag håller tummarna för nu.
Att jag får skola om mig och jobba som kontorskärring, jag skulle nog bli en bra såda, hehe! ;p
 
Ang bloggen har jag inga direkta idéer på vad som ska hända med den för just nu behöver jag nya idéer eftersom mycket av det jag bloggar om försvinner. Bland annat om nytt i gallerian, det försvinner lite att blogga om eftersom de lägger upp bilder på de nya kläderna/utrustningarna som kommer varje onsdag.
 
Nya hästar?
Den ligger jag efter i lite eftersom jag är förväntansfull på dom nya färgerna på mustangerna som kommer kanske komma nästa år, men ja, det var länge sen jag skrev mina åsikter om dom och därmed har jag missat av att skriva om dom.
 
Mina noveller?
Är på G, jag lägger ner tid med att skriva dom så bra som möjligt, men de kommer dyka upp som vanligt på Instagram nästa år, när vet jag inte eftersom jag som sagt behöver tid att skriva dom :)
 
Och det var väl allt. 
Jag hoppas iaf att ni tar till vara på dom sista dagarna av detta året och har nya framtida steg in på år 2017!
Ha det gött ni alla och tack för detta fantastiska år!
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!