Sneaky Dragons - Filmning med Nemo!

Antar att en del av er som bor på Vingården såg att vi träffades där. Nemo är inte helt fullt klar med Sneaky Dragons 3 års film och saknade en del scener och filmsnuttar och tog till sig friheten att filma dom igår.
 
Jag kommer nog inte visa så mycket bilder från filminspelningen eftersom det är ju lite av ett hemligt projekt och inte vill jag visa allt för mycket därifrån.

Dock känner jag att jag måsre skriva av mig lite vilket jag tror en del klubbar kan relatera till: Att visa respekt för en klubb som håller event!

Alltså seriöst, vi blev störda precis överallt var vi än var och ett tag där kändes det som om någon följde efter oss och kanske skrev i globala vart vi höll till (en tanke, det kanske inte hände, läs lite mellan raderna här). Det som är mest irriterande är att vi kan be snällt åt dom att flytta på sig, men händer inte det utan de ignorerar våra snälla meddelanden så iggas ni TYVÄRR. 
Kan ni inte ha lite respekt för oss, tappar vi totalt respekten för er. Pity pity! 

Okej, nu ska jag vara snäll och visa er lite fina bilder! :D
 
Wroooom, sades det från de svarta fräsarna när vi fulgaloppade över Ewervindfälten! 
 
Klart vi var tvungen att ha en gå scen nu när vi kan välja om vi antingen ska GÅ eller SPRINGA! :D
 
Sista bilden, mer kommer jag inte visa utan nu får ni vänta tills Nemo släpper våran tre års film! ♥
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!