Nytt från gallerian!

Vilka fler än mig gillat när det kommer nya kläder? Fast ni kan inte handla för platsen i garderoben tryter men du köper ändå? :D
Bara jag?... aj då..

Nej men seriöst blev jag extra glad när det kom massvis med nya kläder som dessutom såg sjukt snyggt ut och super bra detaljerat, antar ni med märkte av den där bruna stickade ulltröjan? 
Jag köpte den, och byxor.. och mössa.. och.. nya.. skor... eeh ^-^' 

Min garderob kräver verkligen mer utrymme men jag kunde verkligen inte motstå de nya kläderna, det blev ett riktigt habegär och jag är nöjd över mitt köp!

 
Denna fina mössa köpte jag! ♥
 
 
Och denna, se så fin och detaljerad den är! Den har till och med snören! :D ♥
 
Skorna ligger tryggt i min garderob, tur jag har lite plats där!
 
 
Jag höll på att köpa dessa med, för jag tycker de inte ser alldeles för orangea ut och de har en väldigt behaglig färg. Inge fel med den alls! Kanske ett framtida köp? Gillade du dom?
 
Om ni frågar mig tycker jag handskarna ser mer bruna ut än Orangea!
 
 
 
Dessa byxor har min karaktär på sig nu och det var kärlek vid första ögonkastet! ♥
 
 
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!