Det var inte igår!

Igår hade Sneaky Dragons sitt sista event och har därmed gått på Sommarlov i 3 månader! :O
 
Nej det är inget ovanligt, vi i Sneaky har alltid så här långt sommarlov vilket jag gillar. Även nu denna sommaren kan jag fokusera på mitt egna välmående och se till att bli bättre är någonsin, men ack så jag kommer sakna detta med event!
Men tur det kommer vi ändå umgås hela sommaren, till en viss del, beror ju också på hur sommaren ser ut för alla andra!

Hoppas ni har spännande planer i sommar, jag har inget planerat mer än ett återbesök till Göteborg, efter det har jag inga andra planer alls! :)

"Oml, Det där var inte igår det x-'D" - Evelina Silverknight
Och det håller jag med henne. Denna bilden är fotograferad samma dag som tinkrarna lancerades till spelet. Nämligen 7 Juli 2014. Det är alltså tre år sen som tinkrarna kom till Jorvik!! x-O

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!