Hej ni som fortfarande hänger kvar här!

Stor Eloge till er trots att bloggen stått tomt många veckor nu!

En del av er vet säkert redan att jag fick min vänster höft opererad den 10 Maj i Göteborg och sen dess, och kanske några dagar innan det, har bloggen stått tom.
Idag, 30 maj, har jag suttit uppe halvt legat uppe bara för att träna och inte bara ligga ner. Att inte träna och sen tro man ska bli bra funkar inte direkt.
Här behövs det träna några gånger om dagen för att få benet och musklerna funktionsdugliga igen efter en så pass stor operation. 

Är det så att ni sett mig online i spelet så är det inte jag, utan Sture aka Evelina Silverknight har tagit hand om mitt konto åt mig tills jag kan orka sitta och spela själv och med tanke på hur länge jag kan sitta uppe nu, 3 veckor efter operationen, har det faktiskt gått otroligt fort till att jag kan sitta uppe så här länge som jag gör. Dert betyder att jag snart kommer kunna spela själv, det vill säga, om jag orkar, haha! :D

Men Sture har varit en ängel som tagit hand om mitt konto och bland annat fångat och fått Spirits trust så han är i mina ägor nu tack vare henne ♥
 
 
 
Så när jag kan spela igen, blir det första gången jag får bekanta mig med honom :D

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!