Typ, assjukt....

Jag förstår mig inte riktigt på er besökare, haha!
 
För när jag lägger upp inlägg som har med spelet att göra, minskar mina besökare, men så fort jag skriver lite om mitt IRL så ökar ni?
Vill ni hellre se vad som händer i IRL för mig kan ni adda mig på Instagram: Sh0rtr0ad
Där publicerar jag både Sso och IRL bilder, jag skriver bara så där tidigt på morgonen när jag ska iväg och jobba mega tidigt och vill ha något att göra under tiden jag väntar på att tiden ska gå hemma! :)
 
Nu ska jag fortsätta se på en film och sen se till att sova, en arbetsdag till i morgon; 07.00-12.00
God natt på er ♥
 
Silversoul - Tso Tso

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!