Mina Tävlingsoutfits!

Egentligen kom den här frågan fram på Instagram om vad för utrustning jag brukar rida med då jag tävlar.
 
Och jag fick då den idéen att sätta ihop ett inlägg på bloggen med alla outfots som är alla en favorit och visa er vad jag mest rider runt på just nu.
Jag är seg på variera mig men när jag väl ska ha något kan jag rida runt länge på den outfiten eftersom jag trivs i den!
Men, alla dessa outfit ger 42 i rida eftersom jag är på level 17.
Har du en lägre level än 16 får du 40 i rida.
 
Så här kommer 5 olika outfits!
 
Outfit 1:
En svart/vit outfit som ger ryttaren 42 i rida och 28 i snabbhet!
 
Outfit 2:
Gul och Svart outfit, sjukt snygg och så himla mysig!
 
Outfit 3:
Rosa och Svart, söt att se på och passar alla färger på hästarna, mysigt värre om man vill glida runt och se söt ut!
 
Outfit 4:
Lila och svart, en av min första utrustning jag satte ihop och den ser olika ut varje gång, men just nu ser den ut så här. Skulle jag se ut som jag gjorde innan, har hästen haft lila i allt och jag haft min Lila tröja/rock. 
 
Outfit 5:
Grön, brun och svart! Enda skillnaden men denna utrustning är att hästen BARA får 26 i snabbhet, men hästen blir snabb ändå och sen är den fin att se på och om man gillar grönt, är den snygg att rida runt på!
 
 
 
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!