Julbestyren är igång!

Och eftersom jag inte spelade i onsdags på grund av de ostabila servarna passade jag istället på i torsdags att göra alla julbestyren och Ferdinands marknas.

Och med alla julbestyren menar jag alla, jag sov över 4 gånger för att göra allt på samma gång och det var så värt det! :D
Så himla roligt och jag har saknat julbestyren så mycket och nu på onsdag kan dom komma med nästa del för jag har inget att göra mer än göra dagliga julbestyr, hehe! :p

Brighteye hjälper till med att leta och bära en gran som vi sätter upp i Silverglade preis utanför Klubbhuset!
 
 
 
Efter det blev det att bege sig av till Jarlaheim för där behövde tomten också hjälp eftersom Gavin är lite virrig och glömmer bort saker och ting HELA TIDEN. Även här fick Brighteye hjälpa till med att leta och bära granen tillbaka till Jarlaheim torget där vi sen satte upp granen tillsammans!
 
Och ärligt talat, även fast granen i Silvergladebyn inte är hlet klart, så föredrar jag ändå granen i jarlaheim bäst, den är så fin varje vinter! ♥
 
Sen hörde jag att Elizabeth behövde hjälp med att baka polkagrisstänger och det kunde jag inte direkt tacka nej till, men medan hon föreerede dom fick jag med mig några av dom och red till Mario för han älskar hennes stänger.
Väl tillbaka var det dags att böja på dom medan de var varma och inte hann stelna!
 
Men allt eftersom så hann jag bli klar med alla julbestyren och jag fick en gåva av Rådsman:
 
Så himla fin! :D
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!