För varmt för att blogga!

Antar att det är lika bra att säga som det är:

Jag har inga dagliga eller uppdrag att göra på sso längre, inte mer än levla Desire, men det pallar jag inte. Sommaren är varm och jag gör hellre så mycket annat, vilket betyder att bloggen blir lidande.

Sen kommer jag inte på allt för ofta vad jag ska skriva längre och det känns jobbigt att säga.
Jag har redan skrivit om dom nya hästarna och halvhjärtat om dom nya kläderna, som inte alls för mig i smaken.
 
Vad ska jag egentligen skriva mer om? :(
 
Tom och jag föredrar att bada istället, så mycket roligare än att sitta framför en dumburk! ;) 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!