När inspirationen flödar!

Jag var faktiskt varken med på måndagen eller tisdagens event eftersom jag har valt att pausa en kort stund. Och eftersom jag har bra med närvarokrav så kan jag unna mig lite frihet från spelet.

Jag gillar att spela, speciellt spela med drakarna, men ibland vill jag bara ha lugn och ro och vara för mig själv, fokusera på min egna hjärna och välmående.
Med välmående menar jag med att träna och vara ute och gå igen. I samband med det så går jag i andra tankar när jag är ute och kan ibland råka vara ute och gå i 30 till 1 ½ timme för jag är så inne i mina egna tankar.
 
Jag har saknat det för jag har knappt kunnat promenera innan jag fick så pass ont i höften och nu är jag äntligen igång, men värst av allt är alla dessa uppförsbackar. Jag har aldrig haft problem att gå upp för dom innan och nu håller jag på att döda mina stackars vader, speciellt den högra, herregud så mina muskler har sinat och det var exakt det som min doktor varnade mig för.
Men jag står emot och går mina promenader, äntligen, utan att ha ont!

Vad tänker jag på under mina promenader?
Jo eftersom jag är helt inne i att skriva på min TMNT Fan fiction så är det den jag tänker på, kommer på nya idéer och tankar kring hur jag ska fortsätta bygga upp den och ja det går sjukt bra. Finns mycket som ska rättas men det jobbar jag på allt eftersom och jag skriver den helt på Engelska för det är så jag fick min inspiration från dom. Haha jag kan inte ens räkna till hur många gånger jag sett båda filmerna från 2014 och 2016, haha! :-'D
 
Nu ska jag spela vidare, har saker som ska fotograferas och kastas upp här på bloggen! 
Ytterligare en Sneak Peek på min TMNT Fan Fiction Emotional Wreck! ^_^

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!