MSI dator!

Känns som jag tjatar lite om min nya dator men vem skulle inte göra det när man sitter vid en alldeles sprillan ny dator?
Känslan är helt fantastiskt ♥
 
Tänkte jag skulle visa er lite hur skärmen från spelet ser ut nu när jag spelar, antar det kan intressera lite eftersom jag få så svårt att förklara för dom som inte äger en MSI!
 
 
Ja, allt är liksom pyttelite men det är faktiskt väldigt skönt, menar jag ser mer av spelet. Hästskon och chatten tar inte upp mycket, inte ens namnet mitt längst upp i väntra hörnet. Trots att mycket känns litet så blir spelet större för en gång skull! ♥
 
Ångrar inte en sekund att jag köpte denna dator. väl värt varenda krona jag köpte den för ♥
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!