Silverdash - Silfurfaxi!

Silverdash - Silfurfaxi!
 
Jag vet ett löfte jag gtt mig själv angående spelet och det är att äga alla islanshästarna i spelet.
Jag har tre nu, Strawberrydash (Blossi), Honeydash (Dalla (Datla)) och nu Silverdash (Silfurfaxi) och som ni ser så heter alla Dash på slutet av deras namn som betyder Streck, vilket för mig är passande eftersom när de töltar på en rakstrecka blir det rakt streck, och nej det är inte samma sak som i trav. I tölt sitter du ju helt still i sadeln. I trav gör du det med men inte på samma sätt som i tölt! :p

Jag har redan namnen klara på de kommande islandshästarna och när de väl flyttar hem till stallet får dom deras nya isländska smeknamn! :p

Blossi - Flamma
Dalla - Ljust sto
Silfurfaxi - Silverman

Detta är vad deras smeknamn betyder och fler kommer det bli. Jag känner mig extra påhitig med mina smeknamn på mina islandshästar! ♥
 
Strawberrydash - Blossi
 
Honeydash - Dalla!
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!