Virushelvete!

Har jag nämnt att min dator åkt på ett virus?
Inte? Ne en del saker håller jag hemligt tills jag inte pallar mer!
 
Jag fick virsuet för några veckor sen när datorn gjorde en uppdatering och något slant förbi. Min kompis och jag höll på i flera timmar en dag för två veckor en utan att kunna få veck det!
Och ja jag har ett virusprogram och JA jag har gjort en helscaning på datorn mer än 10 gånger och ändå verkar det som viruset är kvar oavsett vad vi gör.

Men vi har kontaktat han som fixade min dator för 1 ½ år sen som kanske kan hjälpa oss att få bukt på det. Om inte blir det en hel ominstallation av datorn. Jag måste spara allt så det inte försvinner och efter får vi ju se.
Men nu ska jag ju köpa en ny dator, men jag vill inte bli av med denna som jag har direkt, alltid bra med en reserv! (y)

Detta viruset jag har får det att ploppa upp massa flickar och det är sjukt irriterande, haha! ^-^' 
 
 
Fucking Bastard! -.- *Irländsk dialekt*

${CommentAuthorLinkIf}

2017-01-27 kl.22:40:22

Vad heter sidan som kommer fram? För hade själv problem med det och det löste sig för mig
Du kan skriva till mig på IG vad sidan hette :)
Svar: Jag kommer inte ihåg.. Searh något heter sidan som dyker upp :)
Emma Shortroad

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!