The Isle - Nested in som Giga!

Igår efter mötet på Star Stable flyttade jag och Elise oss till The Isle för att fortsätta spela på TillTheEnd #2 servern som är en Survival server.
Det var där som jag blev dödad som en giga bäbis när jag skulle försvara Sally och fick starta om från Velociraptor och sen progressa till en Herrerasaurus. Jag skulle försöka progressa upp till en giga, men eftersom de så klart har ändrat med progressen så tar det så myvket längre tid att jag beslutade att be Elise att nesta mig in till ett bo som en Giga.

Sagt och gjort: Jag blev en liiiten bäbis.
Kan inte ens zooma ut eller fotografera morsan Elise för jag är så liten, haha ♥
 
Jag gömmer mig mellan hennes ben för den där Alladickasaurisen var läskig! :(
 
Jag föddes in som en hona eftersom hon själv var det och försökte sen finna en partner, men eftersom det inte gick så bra valde hon att överge mig för att nestas in för att bli en hane så vi sen kunde skapa vår egen pack. Hon går som en hane och jag som en hona. En där var snäll att nesta henne in så nu ska vi ungar klara oss helt själv utan föräldrar.*
Tack som fan att vi är vid en Safe zone :D
 
Innan vi loggade ut så låg vi säkert vid vattenbrynet och kollade på norrkenet tillsammans. Alltså vi är bara för söta ♥-♥
 

Skriv en ny kommentar







★ legg meg til som venn
Hei! Her kan du skrive litt om deg, din blogg og dine interesser. Du kan også skrive epostadressen din her :-) Håper du liker designet!